14 Aralık 2014 Pazar

Düğünümüzün ardından






Düğünümüzü konuşuyoruz arada bir...İkimiz de ne kadar güzel zamanlar geçirdiğimizi söylüyoruz

birbirimize :) ben tekrar o güne o ana o zaman dönmeyi ve tekrar yaşamayı
 çok isterdim her ne kadar trafik yüzünden stresli zamanlar
 yaşanmış olsa da :) düğünü 4 güne yaymak da  doğal
olarak çok yormuştu bizi.Öncelikle kına günü önceden planlanan
 tüm şeyleri uygulama günüydü ve muhteşem geçti
.ardından bir gün boşluk ki o gün de sabahtan akşama dışarıda
 yurt dışından gelen arkadaşım İlaria'yı gezdirdim.
ardından fotoğraf çekim günü veee muhteşem düğünümüz :)


bugün aslında fotoğraf çekimlerimizden bahsetmek istiyorum.









 
toplam 4 mekanda çekim yapıldı
.İzmit Seka Park ve o civardaki
bi dizi seti ardından İzmit garı ve sapanca sahilleri.

tüm çekimlerde en çok kullanılan tabiki gelin arabamız oldu.klasik model bir gelin arabamız vardı ki yolda sürekli korna sesleriyle geçtik.çok eğlenceliydi ve fotoğraflarda da çok şık duruyordu




















pek sevgili fotoğrafcımdan çekmesini istediğim ve çektin mi diye onayını aldığım bi detay daha vardı ki maalesef kendisi çektim demesine rağmen o fotoğraf bulunamadı ama iyi ki ben atlamamışım da kendim çekmişim :) işte o detay




düğün günümüz de öncesi hazırlıklarımız da sonrası da bizim için unutulmaz oldu.iyi ki yapmışız diyoruz.hiç bi aksilik yaşamadık bu zamanlarımızda.Rabbim hazırlık yapan herkese yardım etsin işlerini kolaylaştırsın inşallah...
vee çekimlerden kalan diğer detaylar














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder